Jag har sagt upp mig

Jag har sagt upp mig från mitt jobb. Jag har en vecka kvar, sedan väntar sportlov med mina barn, och sedan något nytt. Jag väntar med att avslöja vad. Det får bli ett eget inlägg längre fram.

Den 28 november 2011 började jag på den sociala webbyrån Tatchit. Det har varit en otrolig resa, och jag har lärt mig så vansinnigt mycket under den här tiden. Att jag sagt upp mig har inget med Tatchit i sig att göra, utan att jag har fått en möjlighet att göra något annat, och det känns fantastiskt bra. Jag kunde helt enkelt inte tacka nej. Men som sagt, mer om det senare.

När jag började på Tatchit var byrån ca ett år och fortfarande i uppstartsfasen. Efter drygt ett år växer vi fortfarande i ett högt tempo. Just nu är vi i en period där det verkligen händer mycket, och jag tror verkligen på framtiden för företaget. Människorna som jobbar här kommer att ta det långt, det är jag övertygad om. Under min tid här hag har jobbat med en hel del intressanta kunder, och fått insyn i, för mig, nya branscher. Jag har sett tankar växa fram och bli verklighet, och ännu fler som inte blivit det. Jag kommer att lämna en oerhört kreativ miljö med människor som hela tiden tänker på nya lösningar  och nya sätt gällande digital kommunikation. Dessutom är det väldigt trevligt folk att umgås med. Det här är något som jag kommer att sakna. Såklart. Men är det något jag lärt mig i livet så är det att magkänslan är en rätt bra grej att följa. Det är det jag gör nu med det nya. Det känns bara rätt.

#024 jusqu’ici tout va bien…

Det här inlägget postades i Blogg100, Livet och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Jag har sagt upp mig

  1. Laura skriver:

    Lycka till! 🙂 Modigt att säga upp sig men litar du på det nya så är det bara att köra på.

  2. Grattis! Blev nyfiken på Tatchit – får kolla upp dem…

  3. Ping: Förändring | Yes, this is Fox

  4. Ping: Sista dagen på jobbet | Yes, this is Fox

  5. Ping: Sportlov | Yes, this is Fox

  6. Ping: Snart halvvägs | Yes, this is Fox

Kommentera

