Nytt jobb – Upplands Motor

Så där, då har jag slutat på Tatchit. Nu kan jag börja fokusera på nästa utmaning. Den 4/3 börjar jag arbeta på Upplands Motor. Där ska jag bl.a. arbeta med webbsida samt övriga digitala kanaler. I mångt och mycket sådant som jag har arbetat med som digital strateg på Tatchit. Skillnaden här blir att jag sitter på kundsidan. Det är något som jag tror passar mig bra. För många är byråvärlden drömmen. Det är det inte för mig.  Nu får jag chansen att lägga allt krut på ett företag. Det går att ha ett helt annat långsiktigt tänkande än att arbeta med olika projekt för kunder.

Upplands Motor är ett spännande företag. De har arbetat mycket bra med sin marknadsföring, och de vågar tänka utanför lådan. Nu ska jag ta det vidare ut på nätet också, och det ska bli riktigt roligt. Min magkänsla säger att det här är helt rätt för mig på alla sätt. 

Men först en vecka sportlov!

#032 jusqu’ici tout va bien…

Det här inlägget postades i Blogg100 och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Nytt jobb – Upplands Motor

  1. Ping: Sportlov | Yes, this is Fox

Kommentera

