Sportlov

Sportlov, vilken grej. Det var länge sedan jag hade sportlov. Men nu är det dags för sonen att ha ett. Han går i första klass, och v. 9 är det sportlov. Som alltid. I Stockholm i alla fall. Jag har turen att vara ledig den här veckan. Jag fick till det så bra att jag slutade mitt gamla jobb i fredags, och börjar mitt nya måndag v. 10. Om det blir så mycket sport vet jag i och för sig inte. Ska förvisso ta mig upp till fjällen med barnen, och jag hoppas att det blir lite  skoter- och skidåkning, åtminstone någon dag.  Men framför allt ska jag ta det lugnt och hänga med barnen innan allvaret börjar.

joakim_skogen

Kan också passa på att tipsa om bandet Sportlov. Varsågoda.

#034 juscu’ici tout va bien…

Det här inlägget postades i Blogg100 och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

