Första dagen avklarad

Idag var alltså första dagen på Upplands Motor. Just nu är jag helt slut. Inte för att jag direkt har gjort några betungande arbetsuppgifter, men det är mycket info som ska in. För när man är ny så är verkligen allt nytt. Det jag är anställd för är såklart inga nyheter, men allt det andra. Allt det där som är runt omkring. Bara en sån sak som var kaffekopparna finns är ny info som ska in i huvudet.

Jag vet inte hur många människor jag har presenterats för idag, hur många namn att lägga på minnet. Eftersom jag inte har något namnminne över huvudtaget, så har hjärnan processat en hel del.

Men det känns bra, jag har fått ett mycket positivt intryck. Nu är det bara låta allt sjunka in, sätta sig in i rutinerna, hitta kaffekopparna, lära känna folk och ta ut Upplands Motor i den digitala världen. Jag tror att jag kommer att trivas bra.

#041 jusqu’ici tout va bien…

Det här inlägget postades i Blogg100 och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Första dagen avklarad

  1. Ping: Snart halvvägs | Yes, this is Fox

Kommentera

