Snart halvvägs

Snart halvvägs av utmaningen #blogg100, och jag hänger fortfarande med. Jag har skrivit ett sånt här inlägg tidigare, när 25% var avklarat. Jag skrev då att jag hade hunnit med en väldig bredd på ämnen, och jag lovade att skriva mer intressant innehåll. Det har jag väl till viss del gjort, men det har varit mer än ett nödinlägg sedan dess. Det här är inte på något sätt ett undantag. För det är just vad det här är, ett nödinlägg. Liksom sist har jag även denna gång lyckats hitta något att försvara detta med. Förra gången var det att jag höll på att avsluta mitt jobb. Den här gången är det att jag precis påbörjat ett nytt. Det finns helt enkelt inte plats i huvudet för att klämma in intressanta inlägg. Det där är förstås mer en bortförklaring än något annat. Nog borde jag kunna hitta tid och plats i hjärnan för att producera något annat än nödinlägg. Men idag väljer jag att ta den lätta vägen. Jag kommer inte att lova att det är sista gången, men jag ska verkligen göra mitt yttersta för att hålla nere antalet. Blir det för många av den här typen är det ju ingen större idé att fortsätta, att löpa linan ut med #blogg100. Men än så länge ger jag inte upp.

#042 jusqu’ici tout va bien…

Det här inlägget postades i Blogg100, Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

