Inte igen!

Allvarligt, nu hände det igen. Det där som inte fick hända alltså. Jag skrev förut att en gång är ingen gång, två gånger är en katastrof. Jag somnade igår vid sagoläsningen. Igen. Det blev inget inlägg igår. Igen.

Jag måste fundera lite över min medverkan i #blogg100. Tanken var att det  skulle ge mig en knuff i ryggen gällande att börja skriva igen. Ibland går det bra, ibland inte. Ofta känns det mer som ytterligare en grej som liksom ligger i vägen. Ytterligare en grej som måste klaras av innan dagen är slut. Det blir en negativ spiral. Men samtidigt vill jag ju inte ge upp en utmaning som jag väl har antagit. Och vi har ju faktiskt kommit halvvägs.

Jag ger mig själv en chans till.

#048 jusqu’ici tout va bien… (Inte direkt va?)

Det här inlägget postades i Blogg100 och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

